Het laatste half jaar heeft in het teken gestaan van corona. Voor veel ondernemers is het een zware tijd geweest, en is het dat nu nog. Toch zijn we van lege winkelstraten en vele dichte deuren stapje voor stapje gekomen tot waar we nu zijn: een centrum dat weer bruist. Ondanks COVID19. We hebben onszelf opnieuw uitgevonden en zijn in actie gekomen. Enkele voorbeelden hiervan zijn deze nieuwsbrief, de campagne ‘Wees Loyaal, Koop Lokaal’, de Shop & Win-actie en het Zomerprogramma dat we in juli en augustus uitrolden op en rond de Markt, we hebben ons samen hard gemaakt voor een sterk centrum. Het resultaat mag er zijn: weer meer mensen op straat, in de winkels en horecazaken en op de grote terrassen op de Markt. Met inachtneming van de RIVM-richtlijnen uiteraard. Na evaluatie met de horeca-ondernemers en winkeliers, waarover je meer leest in deze Nieuwsbrief, is besloten dat het activiteitenprogramma Bruisend Centrum op de Markt wordt voortgezet tot en met 31 oktober. Coördinator Jordy van den Boer zal dit weer op zich gaan nemen. Hij vertelt je in deze Nieuwsbrief over zijn ervaringen. Ook vind je hierin het programma (onder voorbehoud) van de na-zomer activiteiten in het centrum. Heb je vragen, ideeën of wil je je aanmelden voor ‘Ondernemer aan het woord’? Mail naar info@cmboxtel.nl.